Επικοινωνήστε μαζί μας! (+30) 211 8007468 | Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

  • Άμεση επισκευή σε οικιακές συσκευές

Συχνές Ερωτήσεις

Γιατί μου κάνει θόρυβο τον τελευταίο καιρό το ψυγείο κατά τη διάρκεια που δουλεύει το μοτέρ;

Γιατί μου κάνει θόρυβο τον τελευταίο καιρό το ψυγείο κατά τη διάρκεια που δουλεύει το μοτέρ;

Πιθανόν να έχει συγκεντρωθεί σκόνη και στο κοντέσερ και δεν έχει καλό αερισμό. Σε τέτοια περίπτωση αφαιρούμε την σκόνη με την ηλεκτρική σκούπα, όπου αυτό είναι καλό να το κάνουμε τουλάχιστον κάθε 7-10 μήνες περίπου. Εάν παρ'όλα αυτά ο θόρυβος εξακολουθεί να υπάρχει, τότε επικοινωνούμε με το service.

Κάθε πότε θέλει αλλαγή το φίλτρο νερού στο ψυγείο;

Κάθε πότε θέλει αλλαγή το φίλτρο νερού στο ψυγείο;

Το φίλτρο νερού στα ψυγεία της General Electric, θέλει αντικατάσταση κάθε 6-7 μήνες από την στιγμή που θα τοποθετηθεί πάνω στην συσκευή.

Τρέχει το ψυγείο νερά κάτω στο πάτωμα, τι πρέπει να κοιτάξω;

Τρέχει το ψυγείο νερά κάτω στο πάτωμα, τι πρέπει να κοιτάξω;

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να δείτε είναι το σωλήνακι τροφοδοσίας νερού της συσκευής, εάν έχει τρυπήσει κατά την διάρκεια των χρόνων. Σαν δεύτερη κίνηση ελέγχουμε τον πυθμένα της κατάψυξης, εάν τυχόν έχει συγκεντρωθεί πάγος και τρέχει νερά μετά από κάποιες ώρες. Η επόμενη κίνηση είναι η επικοινωνία με το service.

Δεν έχω παγάκια στην κατάψυξη, ενώ το ψυγείο μου έχει ψύξη

Ελέγχουμε το ice maker εάν είναι στη θέση ON. Ελέγχουμε την θέση του θερμοστάτη που έχουμε ρυθμίσει, προτεινόμενη θέση είναι στο 4-5 η κατάψυξη και το αντίστοιχο για την συντήρηση.

Εάν έχουμε ηλεκτρονικό στη ρύθμιση, πρέπει να το ρυθμίσουμε -18°C κατάψυξη και 5°C συντήρηση. Εάν, ενώ έχουμε κάνει σωστές ρυθμίσεις και εάν το αφήσουμε να δουλέψει 24 ώρες με την υπάρχουσα ρύθμιση και δεν έχουμε αποτέλεσμα, τότε καλούμε το service.

Μας χτυπάει το alarm συνέχεια, τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να απομονώσετε το ηχητικό και να το παρακολουθήσετε για περίπου δύο ώρες.

Εάν η λυχνία του κινδύνου δεν σταματήσει να αναβοσβήνει, σημαίνει ότι η θερμοκρασία του καταψύκτη έχει πέσει επικίνδυνα κάτω απο τους -12°C και θα χρειαστεί να επικοινωνίσετε με το service.

Το πλυντήριο Πιατων δεν πλένει

Πιθανή βλάβη είναι κλειστή βρύση ή βουλωμένο Φίλτρο. Εάν ελεγχθούν αυτά και είναι εντάξει τότε θα χρειάστειτε τεχνικό για την επίλυση προβλήματος.

Γιατί το πλυντήριο ρούχων ενώ παίρνει νερά μέσα στον κάδο δεν πλένει;

Υπάρχει περίπτωση να είναι απλά ένας κομμένος ιμάντας ή σε κάτι ποιο σύνθετο το οποίο θα πρέπει να ελεγχθεί από τεχνικό.

Γιατί το Πλυντήριο δεν παίρνει νερό;

Ελέγχουμε την παροχή του νερού,ίσως δεν έχουμε γυρίσει το διακόπτη του νερού της βρύσης στη θέση ON. Ελέγχουμε το λάστιχο που πηγαίνει από την βρύση στο πλυντήριο να μην είναι διπλωμένο. Εάν είναι όλα εντάξει και συνεχίζεται η βλάβη, καλούμε το service.

Το Πλυντήριο Ρούχων μου κάνει θόρυβο όταν στήβει

Σε αυτό το στάδιο πρέπει να ελένξουμε το βάρος των ρούχων που έχουμε τοποθετήσει εντός του κάδου. Αν ειναι φθορά συσκευής πρέπει να καλέσουμε το service.

Το Πλυντήριο Ρούχων αφρίζει πολύ κατά τη διάρκεια πλυσίματος

Ελέγχουμε την ποσότητα που έχουμε προσθέσει στη σαπουνοθήκη, κάποιες στιγμές χρειάζεται να επιλέξουμε και την ποιότητα αυτού.

Το Πλυντήριο Ρούχων κατά τη διάρκεια του στηψίματος μετακινείται από τη θέση του

Ελέγχουμε εάν τα ποδαράκια του πλυντηρίου είναι σωστά ρυθμισμένα.

Γιατί το πλυντήριο μου δεν κάνει εξαγωγή νερού;

Α: Υπάρχει περίπτωση να έχει βουλώσει το φίλτρο του νερού το οποίο βρίσκεται στα περισσότερα πλυντήρια σε εμφανές μέρος.
Β: Στην ίδια βλάβη μπορεί να έχει πρόβλημα και η αντλία,όποτε εάν έχει ελεγχθεί το Φίλτρο και η βλάβη στη συσκευή σας παραμένει τότε θα χρειάστει τεχνικός έλεγχος.

Το Πλυντήριο Ρούχων δεν λειτουργεί ενώ ανάβει το φωτάκι του

Ελέγχουμε εάν η παροχή του νερού είναι ανοικτή.

Μου ρίχνει ρελέ το ψυγείο στα ξαφνικά!

Ελέγχουμε το νερό που τροφοδοτεί το ψυγείο, το σωλήνακι που έρχεται από τη βρύση προς το ψυγείο, για να δούμε εάν είναι φθαρμένο και τρέχει πάνω στα καλώδια νερό. Ελέγχουμε την πρίζα του τοίχου εάν εχει πρόβλημα. Μετά από αυτά, εάν συνεχιστεί η βλάβη, τότε καλούμε το service. Συνιστούμε την συσκευή να την αποσυνδέσετε από το ρεύμα και να περιμένετε το service.

Δεν έχω παγάκια στην κατάψυξη, ενώ το ψυγείο μου έχει ψύξη.

Ελέγχουμε το ice maker εάν είναι στη θέση ON. Ελέγχουμε την θέση του θερμοστάτη που έχουμε ρυθμίσει, προτεινόμενη θέση είναι στο 4-5 η κατάψυξη και το αντίστοιχο για την συντήρηση.

Εάν έχουμε ηλεκτρονικό στη ρύθμιση, πρέπει να το ρυθμίσουμε -18°C κατάψυξη και 5°C συντήρηση. Εάν, ενώ έχουμε κάνει σωστές ρυθμίσεις και εάν το αφήσουμε να δουλέψει 24 ώρες με την υπάρχουσα ρύθμιση και δεν έχουμε αποτέλεσμα, τότε καλούμε το service.

Γιατί μου κάνει θόρυβο τον τελευταίο καιρό το ψυγείο κατά τη διάρκεια που δουλεύει το μοτέρ;

Πιθανόν να έχει συγκεντρωθεί σκόνη και στο κοντέσερ και δεν έχει καλό αερισμό. Σε nude τέτοια περίπτωση αφαιρούμε την σκόνη με την ηλεκτρική σκούπα, όπου αυτό είναι καλό να το κάνουμε τουλάχιστον κάθε 7-10 μήνες περίπου. Εάν παρ'όλα αυτά ο θόρυβος εξακολουθεί να υπάρχει, τότε επικοινωνούμε με το service.

Χάρτης

Επικοινωνία

  • Λακωνίας 32, Πειραιάς
  • Τηλ. κέντρο: 211 800 7468 (αστική χρέωση)
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σχετικά με εμάς

Η Freezing Service λειτουργεί με συνέπεια από το 1987, καλύπτοντας την ευρύτερη περιοχή της Αττικής με υπηρεσίες συντήρησης/service και επισκευής λευκών συσκευών.

Περισσότερα

Σε αυτόν τον ιστότοπο χρησιμοποιούμε cookies προκειμένου να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης της ιστοσελίδας. Τα cookies είναι αρχεία που αποθηκεύονται στο φυλλομετρητή σας και χρησιμοποιούνται για τις βασικές λειτουργίες πλοήγησης αλλά και για την εξατομίκευση της εμπειρίας σας. Εφόσον συνεχίσετε την πλοήγηση στην ιστοσελίδα μας, αποδέχεστε την χρήση cookies.