Επικοινωνήστε μαζί μας! (+30) 211 8007468 | Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

  • Άμεση επισκευή σε οικιακές συσκευές

Επισκευές & Συντήρηση Ψυγείων

service icon1- Το ψυγείο σας μουγκρίζει σαν τρακτέρ;
- Τρέχουν νερά γύρο του ή βλέπετε συχνά νερά στην καμπίνα;
- Τα τρόφιμά σας μουχλιάζουν ή αλλοιώνονται πολύ σύντομα λόγω υψηλών θερμοκρασιών;

Για εμάς πρόκειται για συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινώς. Η επισκευή σε αυτές τις περιπτώσεις είναι απλή, οικονομική και σύντομη. Μην βιαστείτε να πετάξετε το παλιό σας ψυγείο για ένα συνήθως μικρό πρόβλημα που αντιμετωπίζεται εύκολα.

Καλέστε μας στο 211 8007468 και ένας έμπειρος ψυκτικός ή ηλεκτρολόγος θα σας επισκεφτεί άμεσα για να σας λύσει το πρόβλημα μια για πάντα.

Η σωστή συντήρηση του ψυγείου σας δεν είναι ακριβή. Χρειάζεται τεχνογνωσία και εμπειρία και στην General Service μπορούμε να σας εγγυηθούμε πως το ψυγείο σας μετά την επίσκεψή μας θα δουλεύει ξανά σαν καινούριο.

Καλέστε μας τώρα!


Συχνές Ερωτήσεις

Μου ρίχνει ρελέ το ψυγείο στα ξαφνικά!

Ελέγχουμε το νερό που τροφοδοτεί το ψυγείο, το σωλήνακι που έρχεται από τη βρύση προς το ψυγείο, για να δούμε εάν είναι φθαρμένο και τρέχει πάνω στα καλώδια νερό.

Ελέγχουμε την πρίζα του τοίχου εάν εχει πρόβλημα. Μετά από αυτά, εάν συνεχιστεί η βλάβη, τότε καλούμε το service. Συνιστούμε την συσκευή να την αποσυνδέσετε από το ρεύμα και να περιμένετε το service.

Δεν έχω παγάκια στην κατάψυξη, ενώ το ψυγείο μου έχει ψύξη

Ελέγχουμε το ice maker εάν είναι στη θέση ON. Ελέγχουμε την θέση του θερμοστάτη που έχουμε ρυθμίσει, προτεινόμενη θέση είναι στο 4-5 η κατάψυξη και το αντίστοιχο για την συντήρηση.

Εάν έχουμε ηλεκτρονικό στη ρύθμιση, πρέπει να το ρυθμίσουμε -18°C κατάψυξη και 5°C συντήρηση. Εάν, ενώ έχουμε κάνει σωστές ρυθμίσεις και εάν το αφήσουμε να δουλέψει 24 ώρες με την υπάρχουσα ρύθμιση και δεν έχουμε αποτέλεσμα, τότε καλούμε το service.

Γιατί μου κάνει θόρυβο τον τελευταίο καιρό το ψυγείο κατά τη διάρκεια που δουλεύει το μοτέρ;

Πιθανόν να έχει συγκεντρωθεί σκόνη και στο κοντέσερ και δεν έχει καλό αερισμό. Σε τέτοια περίπτωση αφαιρούμε την σκόνη με την ηλεκτρική σκούπα, όπου αυτό είναι καλό να το κάνουμε τουλάχιστον κάθε 7-10 μήνες περίπου.

Εάν παρ'όλα αυτά ο θόρυβος εξακολουθεί να υπάρχει, τότε επικοινωνούμε με το service.

Τρέχει το ψυγείο νερά κάτω στο πάτωμα, τι πρέπει να κοιτάξω;

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να δείτε είναι το σωλήνακι τροφοδοσίας νερού της συσκευής, εάν έχει τρυπήσει κατά την διάρκεια των χρόνων. Σαν δεύτερη κίνηση ελέγχουμε τον πυθμένα της κατάψυξης, εάν τυχόν έχει συγκεντρωθεί πάγος και τρέχει νερά μετά από κάποιες ώρες. Η επόμενη κίνηση είναι η επικοινωνία με το service.

Κάθε πότε θέλει αλλαγή το φίλτρο νερού στο ψυγείο;

Το φίλτρο νερού στα ψυγεία της General Electric, θέλει αντικατάσταση κάθε 6-7 μήνες από την στιγμή που θα τοποθετηθεί πάνω στην συσκευή.

Μας χτυπάει το alarm συνέχεια, τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να απομονώσετε το ηχητικό και να το παρακολουθήσετε για περίπου δύο ώρες. Εάν η λυχνία του κινδύνου δεν σταματήσει να αναβοσβήνει, σημαίνει ότι η θερμοκρασία του καταψύκτη έχει πέσει επικίνδυνα κάτω απο τους -12°C και θα χρειαστεί να επικοινωνίσετε με το service.

 

 

Χάρτης

Επικοινωνία

  • Λακωνίας 32, Πειραιάς
  • Τηλ. κέντρο: 211 800 7468 (αστική χρέωση)
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σχετικά με εμάς

Η Freezing Service λειτουργεί με συνέπεια από το 1987, καλύπτοντας την ευρύτερη περιοχή της Αττικής με υπηρεσίες συντήρησης/service και επισκευής λευκών συσκευών.

Περισσότερα

Created by Web intelligence